Centrum Konferencyjno-Biznesowe Stadionu Śląskiego to blisko 1,8 tys. m2 powierzchni i może pomieścić ponad pół tysiąca osób. Centrum można będzie elastycznie dzielić na mniejsze części, a całość zostanie wyposażona w nowoczesny sprzęt multimedialny sterowany za pomocą iPada. Prezentowane treści można będzie wyświetlać nawet na sześciu projektorach.
- Nowa część Centrum Konferencyjno-Biznesowego zwiększy atrakcyjność Stadionu Śląskiego i spełni oczekiwania organizatorów przeróżnych wydarzeń. Będą oni mogli przeprowadzić swoje wykłady, szkolenia i spotkania w komfortowych i spełniających najwyższe standardy warunkach – podkreśla Bartłomiej Kowalski, dyrektor generalny Stadionu Śląskiego.
Prace rozpoczęły się w październiku minionego roku. Na początek rozebrano istniejące ściany, zainstalowano ogrzewanie podłogowe i wykonano wylewki. Teraz trwa instalowanie systemów klimatyzacji i wentylacji. Wkrótce zakończy się także nakładanie tynków akustycznych, które zapewnią odpowiednie wyciszenie nowych pomieszczeń.
Pozostanie jeszcze montaż stolarki wewnętrznej, wykładzin, forniru i mebli oraz instalacja mobilnych ścianek. Centrum Konferencyjno-Biznesowe na Śląskim Gigancie ma zostać oddane do użytku wiosną bieżącego roku.
fot. Stadion Śląski