Warunki konkursu może spełnić tylko Ruch Chorzów?
Tytuł zamówienie publicznego brzmi: Promocja Miasta Chorzów poprzez sport podczas rozgrywek w co najmniej 3. lidze piłki nożnej mężczyzn organizowanych przez Polski lub Wojewódzki Związek Piłki Nożnej. Więc już sama nazwa wyklucza z konkursu inne podmioty z Chorzowa. Trudno też sobie wyobrazić, by swoja ofertę złożyły kluby piłkarskie z innych miast skoro kryterium oceny oferty to w 60% cena, a w 40% logo Chorzowa na rękawku koszulek zawodników.
Klub piłkarski będzie organizował konkursy wiedzy o Chorzowie
W Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia mowa jest m.in. o ekspozycji logo zamawiającego, czyli miasta, na stadionowych banerach oraz strojach zawodników. Klub będzie także za zadanie promowanie miasta w internecie, a zawodnicy będą musieli brać nieodpłatny udział w przedsięwzięciach organizowanych przez miasto, takich jak: imprezy, festyny czy pokazy.
Miasto chce również by podmiot wybrany w konkursie przeprowadził lekcje WF w chorzowskich szkołach podstawowych, przeprowadził akcję „Bezpieczny stadion” oraz usuwania aktów wandalizmu na obiektach należących do miasta. Klub będzie miał także za zadanie zorganizować konkurs wiedzy o Chorzowie dla minimum 10 szkół podstawowych.
Ruch Chorzów potrzebuje pieniędzy od miasta
Termin składania ofert w konkursie na promocję Chorzowa poprzez sport mija 20 kwietnia, a umowa z wybranym podmiotem ma obowiązywać do 20 grudnia 2020 r. Choć wartość zamówienia zależy od przedstawionej oferty (cena jest najważniejszym kryterium), to wiadomo, że miasto zabezpieczyło na ten cel w budżecie dwa miliony złotych. Dla Ruchu Chorzów te pieniądze to być, albo nie być – bez nich nie da się spiąć klubowego budżetu.
fot. Ruch Chorzów