Jak informowaliśmy kilka dni temu, start sezonu Chorzowskiego Roweru Miejskiego KajTeroz stoi pod dużym znakiem zapytania. Wiele wskazuje na to, że w tym roku miejskie rowery w ogóle nie pojawią się na ulicach Chorzowa. Nie ma bowiem firmy, która miałaby obsługiwać system.
Do tej pory zajmowała się tym firma Nextbike, ale w tym roku zażądała za blisko 2 mln złotych. To sześć razy więcej niż w poprzednich latach. Przetarg został więc unieważniony i – jak podała Katarzyna Hohuł z Urzędu Miasta Chorzów – szukane są rozwiązania, które pozwolą na uruchomienie systemu, bez ponoszenia tak wysokich kosztów.
Co ze środkami na kontach użytkowników KajTeroz?
Rowery nie wyjechały, więc co ze środkami zgromadzonymi w aplikacji KajTeroz? Z takim pytaniem zwracali się do nas czytelnicy portalu chorzowski.pl. Zapytaliśmy więc chorzowskich urzędników.
- Zgodnie z rozdziałem XIII Regulaminu systemu KajTeroz, w przypadku rozwiązania (zgodnie z zapisami Regulaminu) Umowy z Użytkownikiem, środki te są zwracane – tłumaczy Katarzyna Hohuł z Wydziału Promocji i Komunikacji Społecznej Urzędu Miasta Chorzów.
Umowę można wypowiedzieć m.in. drogą elektroniczną na adres bok@kajteroz.pl lub przez formularz kontaktowy na stronie internetowej. Środki, które pozostały na koncie klienta, w ciągu maksymalnie 14 dni zwrócone zostaną na rachunek bankowy podany przez klienta.
Może Cię zainteresować: