Chorzowskie miało swoją premierę w kwietniu 2021 r., z okazji 101. rocznicy założenie Ruchu Chorzów. Początkowo w sprzedaży był tylko klasyczny Pilsner, ale z czasem pojawił się kolejny gatunek – American Pale Ale. W jego cytrusowej goryczce także zasmakowali kibice Niebieskich i włączono wersję APA do stałej sprzedaży.
- Producentem złocistego napoju jest Browar ReCraft ze Świętochłowic, który dokłada wszelkich starań, by piwo było tworzone z najlepszych składników i zawierało w sobie najwyższą, rzemieślniczą jakość. Nie zapomniano również o dedykowanych etykietach: niebieskiej dla Pilsnera i białej dla APA – podkreślają na Cichej.
Chorzowskie zarobiło dla Ruch Chorzów przeszło 125 tys. zł
Chorzowskie można kupić w ponad stu sklepach. Nie tylko w Chorzowie, ale także m.in. w Katowicach, Siemianowicach Śląskich, Rudzie Śląskiej, Świętochłowicach czy nawet Łodzi i Zduńskiej Woli. Od każdej zakupionej butelki Browar ReCraft przekazuję finansową cegiełkę na rzecz Ruchu. Jak policzyli na Cichej od maja 2021 r. klub zarobił na Chorzowskim przeszło 125 tys. zł.
Tak dobry wynik zachęcił Niebieskich do rozwijania tego projektu. Jak zapowiadają przedstawiciele klubu, wkrótce kibiców czeka szereg niespodzianek związanych z marką Chorzowskie… na razie jest to jednak trzymane w tajemnicy.