Efektywne SEO to nieskazitelne słowa kluczowe. Zdradzamy sekret
ich optymalizacji
Ciężko
wyobrazić sobie skuteczną wspinaczkę po drabinie organicznego
rankingu Google bez doskonale wybranych słów kluczowych. Stanowią
one fundament reklamy w wyszukiwarce. Na samym początku realizacji
zwróć uwagę na to, aby pozycjonowanie
stron
internetowych opierało się wyłącznie o sprzedażowe frazy. Z
jednej strony to drobny szczegół, natomiast z drugiej hasła ogólne
lub powodujące ilościowy ruch na promowanym portalu rzadko
przekładają się na sprzedaż produktów bądź usług. W ten
sposób mocno zminimalizujesz
ryzyko
występowania zapytań, jakie z góry będą skazane na
niepowodzenie. Na poziomie słów kluczowych zwróć uwagę również
na geolokalizację. Sklepy internetowe i duże przedsiębiorstwa
usługowe śmiało mogą reklamować się na całą Polskę. Nieco
mniejsze biznesy, zwłaszcza lokalne,
powinny być pozycjonowane tylko na wybrany obszar
– województwo lub miasto, a w przypadku większych miejscowości
nawet na dzielnice. Zawężenie lokalizacyjne odbiorców to kolejna
zmiana do wdrożenia w Twojej reklamie.
„Nie zgaduj najlepszych fraz kluczowych dla Twojej reklamy Google. Żeby wyselekcjonować te najbardziej intratne, skorzystaj z darmowych oprogramowań, dostarczanych przez wyszukiwarkę. Do takich zaliczamy Planer Słów Kluczowych, podpowiadający najtrafniejsze rekomendacje oraz wskazujący poziom konkurencji na poszczególnych hasłach. Dzięki temu rzetelnie jesteś w stanie ocenić potencjał pozycjonowania, a podpowiedzi od algorytmu otwierają przed Tobą zupełnie nowe, nieznane wcześniej możliwości biznesowe.”
Źródło:
https://afterweb.pl/
Google
Ads daje możliwość pełnej kontroli nad reklamą. Nie bój się z
tego skorzystać
Dzięki Google Ads, podnoszenie jakości pozyskiwanych zapytań jest bajecznie proste. To w tej chwili jedyne takie narzędzie na marketingowym rynku, które oferuje pełną kontrolę nad reklamą. Jako reklamodawca samodzielnie zadecydujesz o wysokości budżetu dziennego, miesięcznego i stawek CPC. Również geolokalizacja i rodzaj wybranej promocji nie stawiają przed Tobą żadnych ograniczeń. Warto jednak do kampanii Google Ads podejść z głową, aby ta przynosiła wysoki odsetek jakościowych leadów. Podobnie jak w przypadku pozycjonowania, także tutaj zadbaj o krystalicznie czyste, sprzedażowe słowa kluczowe. Usługi promuj lokalnie, e-commerce na skalę ogólnopolską. Eksperci zalecają również kontrolę udziałów w wyświetleniach na poszczególnych słowach kluczowych. Zwłaszcza parametr współczynnika na najwyższej pozycji powinien zwrócić szczególną uwagę reklamodawców. To on bowiem decyduje, czy realnie wygrywasz rywalizację z najgroźniejszą konkurencją w reprezentowanej przez Ciebie branży. Dopiero tak wykonana reklama w Ads może przynosić leady, jakie z łatwością zmieniasz na potencjalnych Klientów.