Tylko Ruch Chorzów stanął do przetargu na promocję miasta
Ogłoszony przez chorzowski Urząd Miasta przetarg dotyczył „Promocji Miasta Chorzów w Internecie przez klub znajdujący się w co najmniej 3. lidze piłki nożnej mężczyzn”. Ruch Chorzów był jedynym podmiotem, który stanął do konkursu (o czym pisaliśmy TUTAJ).
Za 300 tys. zł Niebiescy będą promować Chorzów na portalach społecznościowych, oficjalnej stronie klubu i w klubowej aplikacji mobilnej. Logotyp miasta pojawi się też w materiałach klubowej telewizji, a wybrane informacje dotyczące funkcjonowania miasta pojawią się w newsletterze Ruchu.
- Jestem przekonany, że będzie to z korzyścią dla miasta. Klub bardzo prężnie działa w internecie, a jego akcje medialne, chociażby związane z aplikacją na smartfony, cieszą się sporym zainteresowaniem - mówi Andrzej Kotala, Prezydent Chorzowa.
Przetarg na promocję Chorzowa miał opiewać na 2 mln zł
Wcześniej władze Chorzowa ogłosiły przetarg na promocję miasta poprzez sport, którego wartość wynosiła 2 mln zł, a działania miały obejmować przede wszystkim promocję miasta na obiektach sportowych czy koszulkach zawodników. Pandemia koronawirusa i zawieszenie piłkarskich rozgrywek spowodowały, że ograniczono się do promocji w internecie.
- Miasto wciąż ma zabezpieczoną resztę pieniędzy, którą miało zamiar wydać na promocję w ramach rozgrywek sportowych – czytamy w komunikacie chorzowskiego magistratu
Jeżeli piłkarskie rozgrywki zostaną wznowione Urząd Miasta zamierza rozpisać kolejny przetarg na dalszą promocję miasta już podczas meczów i sportowych wydarzeń.
fot. Ruch Chorzów