Na nowych koszulkach meczowych Niebieskich pojawił się logotyp firmy Betclic. Firma bukmacherska została sponsorem strategicznym Ruchu Chorzów – ogłoszono w piątek, 14 lipca 2023 r. Umowa sponsorska będzie obowiązywać przez co najmniej dwa lata.
- Jesteśmy dumni i szczęśliwi, że możemy wspierać czternastokrotnych mistrzów Polski, jako sponsor strategiczny – zaznaczył Bartłomiej Płoskonka, country manager firmy Betclic Polska.
Betlcic sponsorem Ruchu Chorzów. „Historyczna umowa”
Nie wiadomo jaką sumę na Niebieskich wyłoży firma bukmacherska, ale – jak stwierdził Marcin Stokłosa, wiceprezes Ruchu Chorzów – to ważna data w historii klubu i historyczna umowa.
- W historii umów sponsorskich Ruchu Chorzów, są to jedne z największych pieniędzy jakie klub otrzymał – podkreślił wiceprezes Niebieskich.
Jak tłumaczą na Cichej umowa sponsoringowa oparta została o trzy źródła finansowania. Oprócz stałej kwoty i premii za wyniki sportowe, Ruch Chorzów otrzymywać będzie wynagrodzenie w ramach współpracy afiliacyjnej. Każdy nowy gracz w Betclic, który zarejestruje konto z kodem „NIEBIESCY”, wpłaci pierwszy depozyt w wysokości 100 zł i zagra za tę kwotę, gwarantuje klubowi wsparcie finansowe tej samej wysokości na wybrany razem z klubem cel.
Wśród celów znajdą się m.in. dofinansowanie do wyjazdu kibiców na wybrany mecz wyjazdowy czy oprawy derbów, stworzenie muralu w centrum Chorzowa, digitalizacja i udostępnienie archiwów klubowych z lat przedwojennych czy nowa platforma e-commerce klubu. W tym sezonie Betclic zamierza na to przeznaczyć pół miliona złotych. Ponadto marka przygotowała budżet marketingowy na akcje aktywacyjne dla kibiców.
- Widzimy w działaniach naszej marki oraz Ruchu Chorzów wiele punktów wspólnych. Kilka lat temu klub znalazł się na krawędzi, ale zamiast zaczynać „od zera”, tak jak wiele organizacji sportowych w Polsce, wybrał swój kurs i wyszedł z problemów obronną ręką dzięki ciężkiej pracy i ogromnemu wsparciu fanów. To właśnie społeczność kibiców, która w ostatnich latach wielokrotnie pokazywała swoją siłę, jest największą wartością Ruchu. Dlatego też nasza współpraca będzie polegać nie tylko na wsparciu finansowym działalności klubu, ale także na aktywacji jego kibiców - zaznaczył Bartłomiej Płoskonka.
„Ruch to dzisiaj marka godna zaufania”
Betclic to jedna z największych firm bukmacherskich w Europie. Na polskim rynku obecna jest od 2019 r. Od początku mocno się angażuje we wspieranie sportu. W przeszłości wspierała Lechię Gdańsk, Piast Gliwice i reprezentację Polski w siatkówce. Obecnie jest także sponsorem federacji sztuk walk Fame MMA, a także sponsorem wydarzeń kulturalnych FEST Festival oraz SnowFest Festival.
– Do elity wkraczamy z nowym sponsorem strategicznym, jednym z największych graczy na świecie w branży bukmacherskiej. To dla nas duże wyróżnienie, a dla wszystkich obserwatorów polskiej piłki kolejne potwierdzenie, że Ruch to dzisiaj marka godna zaufania – podkreślił Seweryn Siemianowski, prezes Ruchu Chorzów.
W nowych koszulkach meczowych Ruch Chorzów zagra po raz pierwszy w piątek, 14 lipca 2023 r., podczas sparingu z Piastem Gliwice. Piłkarze Niebieskich wystąpią w nich także w sobotę, 15 lipca 2023 r., podczas prezentacji drużyny na chorzowskim Rynku. Początek imprezy zaplanowano na godz. 15.00, a samą prezentację na 18.30. Tam rozpocznie się również sprzedaż nowych koszulek Niebieskich.
Może Cię zainteresować:
Kolejny powrót na Cichą. Ruch Chorzów ma już dziewięciu nowych piłkarzy
Może Cię zainteresować: