Warunki przetargu wykluczały inne podmioty niż Ruch Chorzów?
Ogłoszony przez chorzowski Urząd Miasta przetarg dotyczył „Promocji Miasta Chorzów w Internecie przez klub znajdujący się w co najmniej 3. lidze piłki nożnej mężczyzn”. Trudno było więc oczekiwać, że do przetargu przystąpi inny podmiot niż Ruch Chorzów. Wszystko wskazuje, że umowa pomiędzy z miastem a klubem z Cichej zostanie podpisana w najbliższych dniach. Wartość zamówienia to 300 tys. złotych, a Niebiescy na jego realizację będą mieli czas do końca lipca.
Ruch Chorzów będzie promował miasto w mediach społecznościowych?
Zgodnie z opisem zamówienia Ruch Chorzów będzie musiał umieścić baner reklamowy miasta na stronie głównej klubu, wysłać 10 newsletterów, umieścić logo miasta w klubowej aplikacji mobilnej czy zrealizować 12 filmów, w których umieści logo miasta. W zamówieniu mowa jest także o umieszczeniu postów w mediach społecznościowych (po 20 na Facabooku, Instagramie i Twitterze), których treść będzie uzgadniana z miastem.
Niebiescy liczyli na 2 mln zł z kasy miasta
Wcześniej ogłoszono przetarg na promocję miasta poprzez sport, którego wartość wynosić miała 2 mln złotych (o czym pisaliśmy TUTAJ). Jednak w związku z pandemią koronawirusa i przerwaniem piłkarskich rozgrywek niemożliwe byłoby zrealizowanie takiego zamówienie. Kolejny przetarg ogłoszony będzie jesienią, wtedy może opiewać na wyższą kwotę.
fot. Ruch Chorzów