Ruch Chorzów może dostać z kasy miasta tylko 300 tys. zł. Miały być 2 mln zł!

Miały być 2 mln złotych na promocję Chorzowa poprzez sport, będzie tylko 300 tys. na promocję miasta w internecie - zmianę spowodowała epidemia koronawirusa. Pieniądze z miasta może dostać tylko Ruch Chorzów, bo jako jedyny podmiot przystąpił do przetargu.

Ruch stadion

Warunki przetargu wykluczały inne podmioty niż Ruch Chorzów?

Ogłoszony przez chorzowski Urząd Miasta przetarg dotyczył „Promocji Miasta Chorzów w Internecie przez klub znajdujący się w co najmniej 3. lidze piłki nożnej mężczyzn”. Trudno było więc oczekiwać, że do przetargu przystąpi inny podmiot niż Ruch Chorzów. Wszystko wskazuje, że umowa pomiędzy z miastem a klubem z Cichej zostanie podpisana w najbliższych dniach. Wartość zamówienia to 300 tys. złotych, a Niebiescy na jego realizację będą mieli czas do końca lipca.

Ruch Chorzów będzie promował miasto w mediach społecznościowych?

Zgodnie z opisem zamówienia Ruch Chorzów będzie musiał umieścić baner reklamowy miasta na stronie głównej klubu, wysłać 10 newsletterów, umieścić logo miasta w klubowej aplikacji mobilnej czy zrealizować 12 filmów, w których umieści logo miasta. W zamówieniu mowa jest także o umieszczeniu postów w mediach społecznościowych (po 20 na Facabooku, Instagramie i Twitterze), których treść będzie uzgadniana z miastem.

Niebiescy liczyli na 2 mln zł z kasy miasta

Wcześniej ogłoszono przetarg na promocję miasta poprzez sport, którego wartość wynosić miała 2 mln złotych (o czym pisaliśmy TUTAJ). Jednak w związku z pandemią koronawirusa i przerwaniem piłkarskich rozgrywek niemożliwe byłoby zrealizowanie takiego zamówienie. Kolejny przetarg ogłoszony będzie jesienią, wtedy może opiewać na wyższą kwotę.

fot. Ruch Chorzów

Subskrybuj chorzowski.pl

google news icon